På ämnet bekräftade fördomar...

Jag och Arro är ute i skogen och möter två fluffiga rosa damer med tre lika fluffiga små nakenhundar i matchande (givetvis!) rosa outfits… Arro är som vanligt lös och jag kallar in honom och lägger honom bredvid mig, som alltid vid möten av hänsyn till andra, varpå rosa dam nummer ett utbrister ett imponerat ”Ååhh, vad duktig han är!” 


Jag hinner precis börja le lite för mig själv då ju detta inte är en särskilt avancerad manöver innan rosa dam nummer två utbrister ”Jaa, och vad SMUTSIG!”


Jag tar min, uppenbarligen skitiga, hund och går hem, schamponerar honom och funderar på om han skulle uppskatta ett par fluffiga tofflor eller en rosa sparkdräkt...?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart:))

2011-03-10 @ 20:28:08
Postat av: Ronja

hahahahahhaha men gud vad roligt :D

2011-03-12 @ 14:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0